»S prebojem šestega predora v dolžini 6714 metrov smo vse bližje dnevu, ko se bo železniška razdalja na odseku Divača–Koper iz sedanjih 44 zmanjšala na 27 kilometrov, skrajšal se bo potovalni čas, bistveno povečana pa bo prepustna zmogljivost vlakov. Kljub kompleksnosti in zahtevnosti gradnje celotnega projekta ostajamo v zadani časovnici in potrjenih finančnih okvirih, na kar sem izjemno ponosna.«
»Hkrati pa si ne želimo investitorjev, ki od države pričakujejo celoten finančni vložek, potem pa bi oni to upravljali.«
»Vesela sem, da smo takrat pravzaprav v rekordno kratkem času uspeli zagotoviti prevoznost praktično po celi Sloveniji. Prepričana sem sem , da se vsi spomnite še dogajanja v Strugah, kjer nam je nekaj 100 metrov ceste pravzaprav odneslo. Ni je bilo več, pa smo kljub temu z naporom naših izvajalcev, mojih sodelavcev, uspeli zagotoviti, da je do 1. septembra ta cesta bila prevozna, sicer samo za nujne šolske prevoze«
»Vesela sem, da lahko rečem, da cilj gradnje odseka od Velenja do Slovenj Gradca ostaja junij 2028. Potek gradnje budno spremljamo, saj se pri velikih projektih vedno najdejo izzivi. Ampak se jih ne bojimo.«